17 תשובות
מושפעים מהחדשות שיש להם, אנטישמיות
שואל השאלה:
גם נתקלתי בסרטון בפוריו על האסון שהיה בירושליים שכל הרצפה קרסה באמצע החתונה והם אשכרה צחקו וקיללו אנשים מתים ואמרו אני שמח שהם מתים מגיע להם עם סמיילים בוכים צוחקים היה אחד שרשם שרק הילדים מסכנים ואז מישהו רשם לו שלא נורא בכל מקרה הם היו גודלים להיות ציונים מסריחים
גם נתקלתי בסרטון בפוריו על האסון שהיה בירושליים שכל הרצפה קרסה באמצע החתונה והם אשכרה צחקו וקיללו אנשים מתים ואמרו אני שמח שהם מתים מגיע להם עם סמיילים בוכים צוחקים היה אחד שרשם שרק הילדים מסכנים ואז מישהו רשם לו שלא נורא בכל מקרה הם היו גודלים להיות ציונים מסריחים
אנונימית
אין לך מה להתייחס למה שאת רואה בטיקטוק^
פשוט עצוב לי הצביעות של האנשים שבוכים על הומופוביה/גזענות (ובצדק!!!)
אבל להיות אנטישמי זה בסדר מבחינתם
פשוט עצוב לי הצביעות של האנשים שבוכים על הומופוביה/גזענות (ובצדק!!!)
אבל להיות אנטישמי זה בסדר מבחינתם
שואל השאלה:
הוא צופה בך אני לא צריכה להאמין לאהדה שמופיעה לי מול העיניים... אנשים שונאים אותנו על כך שיש לנו מדינה לא משנה מה המגרעות שלנו השנאה שלהם לא מוצדקת בשום צורה זה פשוט גועל נפש ודבר שני אני לא ילדה קטנה אם אתה לא מתכוון לכבד אנשים באתר הזה עדיף שבכלל לא תגיב שבת שלום
הוא צופה בך אני לא צריכה להאמין לאהדה שמופיעה לי מול העיניים... אנשים שונאים אותנו על כך שיש לנו מדינה לא משנה מה המגרעות שלנו השנאה שלהם לא מוצדקת בשום צורה זה פשוט גועל נפש ודבר שני אני לא ילדה קטנה אם אתה לא מתכוון לכבד אנשים באתר הזה עדיף שבכלל לא תגיב שבת שלום
אנונימית
כל אחד היום נהיה אנטישמי יש אנשים במדינת ישראל שחושבים שהם מלכי העולם אז הם כותבים דברים מגעילים על מדינת ישראל שהם נמצאים בתוכה צריך להעמיד אותם במקום
שואל השאלה:
הילדה שמכורה לוואן דיי... אני מסכימה איתך לגמרי חיילים שומרים להם על התחת 24 7 והם בוכים אם לא טוב להם והמדינה כל כך נוראית אז שיטוסו מכאן ולא יוציאו לנו שם רע שלא בצדק
הילדה שמכורה לוואן דיי... אני מסכימה איתך לגמרי חיילים שומרים להם על התחת 24 7 והם בוכים אם לא טוב להם והמדינה כל כך נוראית אז שיטוסו מכאן ולא יוציאו לנו שם רע שלא בצדק
אנונימית
בתור ערבי הנה הנקודת מבט שלנו:
כשהוקמה מדינה יהודית בשטחי פלשטינה ערבים באזור ראו את זה כעוד קולוניאליזם אירופי. לערבים לא אכפת שאתם יהודים זה בגלל שאתם שונים באים מארצות שונות מרחבי העולם כדי להקים מדינה יהודית באזור עם אוכלוסיה ערבית. אני גר בקהילה ישראלית וגם בקהילה ערבית אז אני יודע בדיוק מה שני הצדדים חושבים ואיפה שניהם טועים. הסיבה היחידה לגזענות זה שאין תקשורת בין הצדדים ושבדרך כלל אנשים הולכים לפי מה שמספרים להם ולא לפי מה שהם מרגישים.
כשהוקמה מדינה יהודית בשטחי פלשטינה ערבים באזור ראו את זה כעוד קולוניאליזם אירופי. לערבים לא אכפת שאתם יהודים זה בגלל שאתם שונים באים מארצות שונות מרחבי העולם כדי להקים מדינה יהודית באזור עם אוכלוסיה ערבית. אני גר בקהילה ישראלית וגם בקהילה ערבית אז אני יודע בדיוק מה שני הצדדים חושבים ואיפה שניהם טועים. הסיבה היחידה לגזענות זה שאין תקשורת בין הצדדים ושבדרך כלל אנשים הולכים לפי מה שמספרים להם ולא לפי מה שהם מרגישים.
אנונימי
צודק^
בעיקר במשפט האחרון
אבל בכל זאת חזרנו למדינה שמלכתחילה הייתה שלנו
בעיקר במשפט האחרון
אבל בכל זאת חזרנו למדינה שמלכתחילה הייתה שלנו
אם לעם היהודי יש זכות לחזור למקום שהם היו בו לפני אלפי / מאות שנים זה דיון אחר. פשוט תדמיין מה זה מנקודת מבט של ערבי, איזה מוזר זה שפתאום עם שלם פתאום יום אחד הופיע.
וגם איך יודעים למי יש או למי אין זכות לגור פה? הרי אולי המון אנשים שטוענים שהם יהודים אבל יכול להיות שהם בכלל לא, איך אתה יכול לדעת אם סבא של סבא שלך לא התבולל מתי שהוא? אני יכול להתחזות ליהודי ופתאום לפי הטיעונים הצד הישראלי יש לי זכות לגור פה.
וגם איך יודעים למי יש או למי אין זכות לגור פה? הרי אולי המון אנשים שטוענים שהם יהודים אבל יכול להיות שהם בכלל לא, איך אתה יכול לדעת אם סבא של סבא שלך לא התבולל מתי שהוא? אני יכול להתחזות ליהודי ופתאום לפי הטיעונים הצד הישראלי יש לי זכות לגור פה.
אנונימי
הפלסטינים שגויים מהיסוד אבל הם חזקים תקשורתית בעולם
ישראל מדינה מאוד חזקה ויודעת לשווק את עצמה כמו כן גם הפלסטינים.
הפלסטינים לא ממש לא שגויים מהיסוד, שני הצדדים עשו טעויות במהלך ההיסטוריה ואין צד צודק.
הפלסטינים לא ממש לא שגויים מהיסוד, שני הצדדים עשו טעויות במהלך ההיסטוריה ואין צד צודק.
אנונימי
כי ההיסטוריה שאת למדת היא ההיסטוריה הפרו ישראלית,
יש את ההיסטוריה הפרו פלסטינית
ויש את המציאות איפשהו באמצע. לרוב אנשים יבחרו צד ולא יתרכזו במציאות.
יש את ההיסטוריה הפרו פלסטינית
ויש את המציאות איפשהו באמצע. לרוב אנשים יבחרו צד ולא יתרכזו במציאות.
אני מסכים עם ג'ורדון רמזי, בכל זאת שאני חש שהוא יקבל הרבה מינוסים
אבל בגדול כן, דמיינו לעצמכם שאתם ערבים ויהודים פשוט באים מכל ארצות אירופה להשתלט על השטח, זה לא נעים
בעיקר שאתה כלוא במקומות כמו עזה שאין לך דרך לצאת משם וזה מרגיש כמו גטו
מנקודת המבט שלהם היינו פה או לא זה לא משנה
אבל בגדול כן, דמיינו לעצמכם שאתם ערבים ויהודים פשוט באים מכל ארצות אירופה להשתלט על השטח, זה לא נעים
בעיקר שאתה כלוא במקומות כמו עזה שאין לך דרך לצאת משם וזה מרגיש כמו גטו
מנקודת המבט שלהם היינו פה או לא זה לא משנה
הרוב נובע מבורות ומחוסר ידע והכרות עם המדינה/עם ישראל.
מדינת ישראל, עם כל הגודל הפצפון שלה בעולם, היא מדינה עם הכי הרבה פטנטים, הייטק (לא סתם נקראת הייטק ניישן), ועם אנשים חושבים. לא סתם אנחנו נותנים לכל העולם פתרונות במגוון רב של תחומים, שלא תמיד אנחנו שומעים עליהם בחדשות. אבל תאמינו לי, גאווה ישראלית יש והרבה פה !
מדינת ישראל, עם כל הגודל הפצפון שלה בעולם, היא מדינה עם הכי הרבה פטנטים, הייטק (לא סתם נקראת הייטק ניישן), ועם אנשים חושבים. לא סתם אנחנו נותנים לכל העולם פתרונות במגוון רב של תחומים, שלא תמיד אנחנו שומעים עליהם בחדשות. אבל תאמינו לי, גאווה ישראלית יש והרבה פה !
אפשר להגיד שאנחנו "גזע" שונה שנקרא יהודים, ותמיד שמשהו מיוחד לא תמיד מסתדרים איתו ובכללי כל המלחמות וכו אז נוצר הרבה אנטישמים.
סליחה לא קראתי את המגילה שכתבת
אבל זה בעיקר כי הם מושפעים משקרים ולא יודעים את האמת ומה שבאמת קרה
וגם כי המון אנשים בטיקטוק אוהבים להתנפל ולהשמיץ אחרים מחפשים על מי ללכלך..
וגם הדעה הזאת הפכה ל"פופולרית" בחול אז כאילו אם אתה בעד ישראל אתה נחשב פחות או משהו בסגנון
אבל זה בעיקר כי הם מושפעים משקרים ולא יודעים את האמת ומה שבאמת קרה
וגם כי המון אנשים בטיקטוק אוהבים להתנפל ולהשמיץ אחרים מחפשים על מי ללכלך..
וגם הדעה הזאת הפכה ל"פופולרית" בחול אז כאילו אם אתה בעד ישראל אתה נחשב פחות או משהו בסגנון
כי הפ אנטישמים
או שהם מושפעים משקרים שאומרים להם
או שהם מושפעים משקרים שאומרים להם
אנונימית
באותו הנושא: