7 תשובות
אני לא בצפון אבל
אז אני לא חמודה :/
אנונימית
חד משמעית
אתה לא מבין כמה בנות מדהימות הכרתי בבסיס שלי מהצפון
ולא יכלתי לעשות עם זה כלום
אין לי מזל
אתה לא מבין כמה בנות מדהימות הכרתי בבסיס שלי מהצפון
ולא יכלתי לעשות עם זה כלום
אין לי מזל
אני בן אבל רק כל הבנים בדרום פאקבויזים
אנונימי
כי הן עשירות ואין להן בעיות בחיים אין להם אפשרות אחרות חוץ מלהיות חמודות
אנונימית
שואל השאלה:
גם במרכז^^
גם במרכז^^
אנונימי
אני מהצפון ואני לא עשירה וכסף לא הופך אנשים להיות חמודים.
באותו הנושא: