13 תשובות
אני לא מהצפון ואני מאוד חמודה
לא חסר
חח ומה נתן לך את הרושם שבצפון יש יותר חמודות? אני די בטוח שיש גם במרכז חמודות (בחמודות אני מתכון הטעם שלך)
צודק לגמרי, אצלינו הכי טוב
שואל השאלה:
אני אומר את זה כי רוב החמודות החנוניות שדיברתי איתן מהצפון.. בקושי מהמרכז
אנונימי
כי פה זה ככה
איך דיברת איתן? בסטיפס?
שואל השאלה:
גם אבל רובן לא
אנונימי
בכל מקום יש מהכל
איה, אני לא פרחה
אני מהמרכז ואולי חנונית אבל לא הייתי יוצאת עם מישהו שהיה מתחיל איתי בסטיפס בכל מקרה
אני מהמרכז ואני לא פרחה:)
אני לא יודע מאיפה הבאת את זה, גם פה (בצפון כאילו) יש הרבה הרבה פרחות
יאלה בוא לצפון אחלה אנשים פה
רק אני לא מבינה על מה אתה מדבר? איזה חמודות ואיזה נעליים