5 תשובות
לא הבנתי תשאלה מה
שואל השאלה:
לא
שואל השאלה:
אם ילד סנטר אז למה רק קפיצת ראש הנטאי גם ורידים אני קפיצה אנימה טוב בריא
מה זאת אומרת אבל לפי דעתי מי שרואה הנטאי או עושה משהו מיני מאנימה צריך לקפוץ קפיצת ראש מהסנטר כי הוא גם כנראה ילד סנטר
אם יש אנימה איכותית, מעניינת, וחמודה אז למה לצפות בהנטאי?
^זו הכוונה
אנונימית