3 תשובות
אני מתחילה לדבר איתם בחזרה
הם כאילו מתנהגים כאילו הכל כרגיל אבל גם השיחות שיש לנו הן לא כמו תמיד וגם לא בהודעות... יש את אלה ששמרו על קשר והם נמצאים הכי הרבה אחד עם השני... והשאר נראים נדחפים או שהם פשוט לבד
ליטרלי לא עושים כלום ומתעלמים אבל אני מנסה להתחבר לילדים אחרים גם אם זה קשה