6 תשובות
באותו המצב...
בסופו של דבר החברים האמיתיים הם אלו שאכפת להם ממך ולא יתנו לקשר פשוט להיעלם אז אם את תנסי לדבר איתם בכוח תדעי שהם לא החברים האמיתיים.. בנוסף אל תרגישי לבד אם יש לך את המשפחה שלך שדואגים לך ואפילו חבר אחד שהוא קרוב ואמיתי עדיף על פני 100 מזויפים
גם אני במצב דומה ואני מתה מפחד מזה
אבל נראלי שצריך להאמין שהכל יסתדר לטובה בסוף ושזה רק תקופה
תנסי להישאר עם החברים האימיתיים שלך אלה שאת מרגישה שבאמת אכפת להם ממך ואולי להכיר חברים חדשים וזה
אבל נראלי שצריך להאמין שהכל יסתדר לטובה בסוף ושזה רק תקופה
תנסי להישאר עם החברים האימיתיים שלך אלה שאת מרגישה שבאמת אכפת להם ממך ואולי להכיר חברים חדשים וזה
גם אני במצב קצת דומה וזה מבאס תחת.
אבל אני יודעת שזה רק תקופה וזה יעבור בדרך כלל אני מוקפת בחברים ..
אבל אני יודעת שזה רק תקופה וזה יעבור בדרך כלל אני מוקפת בחברים ..
זה יעבור איכשהו, נסי לעשות דברים שיעודדו אותך. תהיי חזקה נפשית ואל תתני לתקופה הזו לנצח אותך
זאת תקופה ותהי בטוחה שהיא תעבור, זה קורה אין מה לעשות.. את תמיד יכולה לנסות לדבר איתם יותר ולהתקרב כמה שאת יכולה ואין לך ממה לפחד אם הם חברים שלהם הם לא נראלי יתרחקו ואם כן אז סורי הם לא חברים.. תנסי אולי לספר להם על התקופה שעברת ולהסביר למה התרחקת.. ואם באלך את מוזמנת לדבר איתי , אני תמיד כאן❤
באותו הנושא: