2 תשובות
אני חושב שהגעגוע אמור לגבור
הגיוני שזה ירד לא בגלל התקופה אלא כנראה כי הרגש אליו לא חזק מלכתחילה,ברגע שיש רגש חזק זה לא אמור להוריד ההפך געגוע רק מעצים אהבה כי את מבינה כמה את אוהבת ברגע שהבנאדם לא לידך וככה את מעריכה אותו יותר ואם את לא מרגישה ככה אז במבחן התוצאה האהבה שלך לא מספיק חזקה אליו בשביל להרגיש שאת לא יכולה בלעדיו