9 תשובות
זה לא רצח. מי שאומר שכן לא מבין בביולוגיה פשוטה.
שואל השאלה:
בטח שזה רצח את הורגת אובר
אנונימית
כי זה לא
*עובר (שאגב הוא עוד לא עובר בשלב שבו מתרחשת ההפלה אלא גוש תאים)
אנונימית
תפסיקו להגיד רצח בחייאת.
שואל השאלה:
לא ניסיתי להגחע לחמות ראיתי בדיוק טיקטוק על מישהו שמסביר למה זה רצח
אנונימית
זה רצח חד משמעית
ואני גם תומכת בזה כי כאילו אי אפשר לדעת מה הסיבה של כל אחת ושכל אחת תעשה מה שטוב לה
זה לא רצח מהסיבה הפשוטה.
רצח זה הריגה בכוונה תחילה של ייצור חי כלשהוא.
הגוש תאים ש"מפילים" עוד לא יכול לקבל את התואר בן אדם או ייצור חי ולכן רצח זה לא.
השאלה השנייה אמרת יפה *אובר* זה לא תינוק עדיין די
זה רצח, פשוט למילה "רצח" יש קונוטוציה שלילית, אז אנשים חושבים שאם משהו הוא רצח הוא בהכרח רע.