18 תשובות
לא
הגוף שלה חוקים שלה אל תתערבו
לא
תלוי בהמון משתנים
אני יודעת שאם זה לא הריון רצוי, בתזמון לא רצוי, אני אעשה הפלה
אני יודעת שאם זה לא הריון רצוי, בתזמון לא רצוי, אני אעשה הפלה
זה מאוד תלוי
אי אפשר לומר סתם ככה כי זה יותר מסובך מזה
אבל אם יש אפשרות לגדל את הילד וזה מתאים אז לא חדמש לדעתי (ואם העובר במצב מפותח)
אי אפשר לומר סתם ככה כי זה יותר מסובך מזה
אבל אם יש אפשרות לגדל את הילד וזה מתאים אז לא חדמש לדעתי (ואם העובר במצב מפותח)
לא ממש בעד הפלות אבל בסך הכל כל אחת והגוף שלה,לא שופטת
שכל אישה תעשה מה שהיא רוצה עם הגוף שלה
אבל מה את מצפה שאענה לך? תני סיטואציה לפחות.. אני לא אפיל סתם
אבל מה את מצפה שאענה לך? תני סיטואציה לפחות.. אני לא אפיל סתם
לדעתי רק במקרי אונס
שואל השאלה:
בקיצור אני חושבת שנכנסתי להריון...
חבר שלי אמר שבמידה וכן נעשה הפלה.
אני יודעת שיהיה לי קשה אבל אני כן בשלה להיות אמא.
ואני די בטוחה שחבר שלי גם כי אנחנו רואים את זה שאנחנו מטפלים בבני דודים שלו הקטנים...
אני לא יודעת איך המשפחה שלי תקבל את זה ואני ממש פוחדת.
השאלה אם זה ידפוק לי את החיים? ואם הוא לא ישאר מה לעשות?
מה לדעתכם ? הפלה או הריון?
*אני מחכה עוד שבוע לראות אם אני אקבל מחזור הלוואי שכן וזה סתם לשווא, ואם לא אני אראה שבאמת לא אקבל וחלילה הבדיקות הריון תצא חיובת אני רוצה לדעת מראש מה לעשות...*
פליז עזרה
נ.ב הוא גמר לי בפנים !!! בטעות !!! ביום שבת לפני שבוע ,
ולפני כמה ימים הקונדום נקרע..
אני תכף 18 הוא 19 ולפני חודשיים הוא התגייס לצבא..
בקיצור אני חושבת שנכנסתי להריון...
חבר שלי אמר שבמידה וכן נעשה הפלה.
אני יודעת שיהיה לי קשה אבל אני כן בשלה להיות אמא.
ואני די בטוחה שחבר שלי גם כי אנחנו רואים את זה שאנחנו מטפלים בבני דודים שלו הקטנים...
אני לא יודעת איך המשפחה שלי תקבל את זה ואני ממש פוחדת.
השאלה אם זה ידפוק לי את החיים? ואם הוא לא ישאר מה לעשות?
מה לדעתכם ? הפלה או הריון?
*אני מחכה עוד שבוע לראות אם אני אקבל מחזור הלוואי שכן וזה סתם לשווא, ואם לא אני אראה שבאמת לא אקבל וחלילה הבדיקות הריון תצא חיובת אני רוצה לדעת מראש מה לעשות...*
פליז עזרה
נ.ב הוא גמר לי בפנים !!! בטעות !!! ביום שבת לפני שבוע ,
ולפני כמה ימים הקונדום נקרע..
אני תכף 18 הוא 19 ולפני חודשיים הוא התגייס לצבא..
אנונימית
לטפל בבני דודים ולגדל ילד זה שונה לגמרי, את מבינה?
שואל השאלה:
אני יודעת , הכוונה לכימיה ❤
אני יודעת , הכוונה לכימיה ❤
אנונימית
אני אישית בעד.
אם אני לוקחת את עצמי בתור דוגמה, אני כרגע בת 21, אם אני איכנס להיריון לא רצוי אני אעשה הפלה. אני צעירה, אין לי את האמצעים לגדל אותו עם כל הכבוד להורים המקסימים שלי שבוודאי ישמחו לעזור, אבל לי זה לא מתאים. אני רוצה להביא ילד כשאני אהיה במצב כלכלי יציב, דירה, בן זוג.
לשמחתי, עדיין לא הגענו למצב שבו הממשלה מחליטה לקדם חוקים כנגד הפלות, ככה שאנחנו במצב בסדר גמור ושזה ישאר כהחלטתה האישית של האישה.
לגבייך, אני חושבת שכדאי לך לשקול את זה ברצינות, כי ילד זה לא משחק, כי משום מה זה נהיה טרנד להיות אמא צעירה מבלי לדעת מהן ההשלכות. חבר שלך כן בעד ההפלה את מנגד כן רוצה את הילד, במצב כזה סביר להניח (ואני מאוד מקווה שלא) אולי הקשר בניכם ינותק, אם את מביאה את הילד הוא יגדל בלי האבא.
בכל מקרה אני חושבת שתחשבו על זה ממש טוב, כי בואו נגיד את האמת מבלי להתייפייף, ילד בגילאים צעירים כאלה זה תוקע את החיים.
אם אני לוקחת את עצמי בתור דוגמה, אני כרגע בת 21, אם אני איכנס להיריון לא רצוי אני אעשה הפלה. אני צעירה, אין לי את האמצעים לגדל אותו עם כל הכבוד להורים המקסימים שלי שבוודאי ישמחו לעזור, אבל לי זה לא מתאים. אני רוצה להביא ילד כשאני אהיה במצב כלכלי יציב, דירה, בן זוג.
לשמחתי, עדיין לא הגענו למצב שבו הממשלה מחליטה לקדם חוקים כנגד הפלות, ככה שאנחנו במצב בסדר גמור ושזה ישאר כהחלטתה האישית של האישה.
לגבייך, אני חושבת שכדאי לך לשקול את זה ברצינות, כי ילד זה לא משחק, כי משום מה זה נהיה טרנד להיות אמא צעירה מבלי לדעת מהן ההשלכות. חבר שלך כן בעד ההפלה את מנגד כן רוצה את הילד, במצב כזה סביר להניח (ואני מאוד מקווה שלא) אולי הקשר בניכם ינותק, אם את מביאה את הילד הוא יגדל בלי האבא.
בכל מקרה אני חושבת שתחשבו על זה ממש טוב, כי בואו נגיד את האמת מבלי להתייפייף, ילד בגילאים צעירים כאלה זה תוקע את החיים.
קודם כל, דברי על זה איתו, תשאלי אותו אם הוא מוכן להיות אבא, תראי מה הוא יגיד.
אחר כך תקנו בדיקת הריון, אפילו כמה בשביל להיות בטוחים, תראו מה יוצא.
אם יוצא שאת בהריון- תשמחו.
תשתפו את המשפחה כשתהיו מוכנים..
ידפוק לך את החיים? ממש לא. ילדים זה שמחה.
אם הוא גמר בפנים כנראה שאת בהריון.
בהצלחה:)
אחר כך תקנו בדיקת הריון, אפילו כמה בשביל להיות בטוחים, תראו מה יוצא.
אם יוצא שאת בהריון- תשמחו.
תשתפו את המשפחה כשתהיו מוכנים..
ידפוק לך את החיים? ממש לא. ילדים זה שמחה.
אם הוא גמר בפנים כנראה שאת בהריון.
בהצלחה:)
שואל השאלה:
קודם כל תודה רבה !
דבר שני הוא ירצה בטוח הפלה ..
קודם כל תודה רבה !
דבר שני הוא ירצה בטוח הפלה ..
אנונימית
אפשר לשלוח לאימוץ גם
אני לא בעד להחליט אם מישהו יחיה או לא
אבל אם זה מאונס/מתחת לגיל 18/עוני/ או שמסכן את חיי האישה אז כן הפלה
אבל אם זה מאונס/מתחת לגיל 18/עוני/ או שמסכן את חיי האישה אז כן הפלה
דבר ראשון בת כמה את? יש לך הכנסה קבועה? מקום להתגורר בו? במידה ותפסיקי לעבו דתוכלי להמשיך לממן את עצמך ואת התינוק?
להביא ילד יכול להביא המון שמחה אבל אם יולדת אותו למצב שאין לך מספק כסף זמן ובגרות נפשית לטפל אז את פוגעת *מאוד* בילד. במידה ואת כן בהריון וחבר שלך בעד בהפלה אני מציעה להקשיב לו. ילד זה לכל החיים ואת ובן הזוג שלך צריכים להיות מוכנים ב100% ולהיות בטוחים בעצמכם. הפלה לפעמים זה האופציה הכי טובה לעובר. תשקלי טוב בבקשה 3>
להביא ילד יכול להביא המון שמחה אבל אם יולדת אותו למצב שאין לך מספק כסף זמן ובגרות נפשית לטפל אז את פוגעת *מאוד* בילד. במידה ואת כן בהריון וחבר שלך בעד בהפלה אני מציעה להקשיב לו. ילד זה לכל החיים ואת ובן הזוג שלך צריכים להיות מוכנים ב100% ולהיות בטוחים בעצמכם. הפלה לפעמים זה האופציה הכי טובה לעובר. תשקלי טוב בבקשה 3>