5 תשובות
כן אבל אל תשכחי לשים קרם הגנה זה מסוכן
יש שמן שיזוף ודברים כאלה נראה לי
אבל זה מסוכן כי את יכולה גם להישרף ממש וזה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אז לא משתזפים לא?
אנונימית
את פשוט צריכה להיות הרבה זמן בשמש
לשתות והכל כדי שלא תתייבשי
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל לשים קרם הגנה?זה לא מפריע?
אנונימית