5 תשובות
כן אבל אל תשכחי לשים קרם הגנה זה מסוכן
יש שמן שיזוף ודברים כאלה נראה לי
אבל זה מסוכן כי את יכולה גם להישרף ממש וזה
אבל זה מסוכן כי את יכולה גם להישרף ממש וזה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אז לא משתזפים לא?
אבל אז לא משתזפים לא?
אנונימית
את פשוט צריכה להיות הרבה זמן בשמש
לשתות והכל כדי שלא תתייבשי
לשתות והכל כדי שלא תתייבשי
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל לשים קרם הגנה?זה לא מפריע?
כן אבל לשים קרם הגנה?זה לא מפריע?
אנונימית
באותו הנושא: