9 תשובות
איך תגזרי את זה בידיוק? זה מחובר לעור
שואל השאלה:
לא אמרתי שאני רוצה לגזור
שאלתי למה אסור
לא אמרתי שאני רוצה לגזור
שאלתי למה אסור
אנונימית
אה... לא נראה לי שזה ממש אפשרי
שואל השאלה:
מה זה לא אפשרי?! אצל הרופא מורידים אז מה בדיוק לא אפשרי פה
מה זה לא אפשרי?! אצל הרופא מורידים אז מה בדיוק לא אפשרי פה
אנונימית
בסדר אבל לרופא יש מכשירים להורדת נקודות חן
זה לא שהוא גוזר לך את זה עם מספריים
זה לא שהוא גוזר לך את זה עם מספריים
מניח שזה סיכון לזיהום
ממש לא מסרטן
ממש לא מסרטן
שואל השאלה:
הם צורבים...
הם צורבים...
אנונימית
אבל את לא יכולה לעשות את זה בבית חח...
מבחינה אסטית זה יראה רע. שמסירים נקודות חן(במידה ויש צורך) זה לא רק לחתוך/להמיס וכל התהליך.. אם זה היה קל אז כל אחד היה בבית עושה לעצמו ומי ידע מה יהיו התוצאות.. אבל זה דורש תעודה, עדיף למי שרוצה לעשות אצל מישהו שיש לו הסמכה לזה..
באותו הנושא: