9 תשובות
כן. תעשה שחור זה סטייל כזה
שואל השאלה:
פחות מתחבר לשחור חשבתי אולי על לבן פנינה או משהו עדין
אנונימי
צהוב בננה, פאני באני, ניודים, פרנץ..
אנונימית
שואל השאלה:
בן בואי חצי בן..
אנונימי
מתה!!
רק עכשיו שמתי לב..
באמת בא לך לעשות לק?
אם אתה מתחבר לזה ואוהב את סבבה, אם זה סתם כי האחות אמרה לך אל תעשה..
אתה יכול ללכת לעשות מניקור, בלי ג'ל..
זה יגרום לציפורניים שלך להראות יפות..
אנונימית
שואל השאלה:
פאני באני נשמע מגניב..
אנונימי
שואל השאלה:
ממש באלי לנסות נראלי יהיה לי יפה..
אנונימי
פאני באני מהמם אבל אם אתה לא רוצה שיראו כל כך אתה יכול לעשות גם שקוף..
איזה עניין רפואי זה?
ולך על זה, הייתה תקופה ששמתי לק וזה היה די נחמד
אנונימי
באותו הנושא: