5 תשובות
אותי זימנו חודש וחצי אחרי אבל זה בגלל שאני מהגדולים בשכבה
כל אחד והזמן שלו, זה לא משנה
אנונימית
נשמה את סתם מגזימה. הצו ראשון שלי היה בדצמבר ורק היום קיבלתי זימון ליום כמאה
כנל^ זה לא ביג דיל לוקח זמן לפעמים
לא, אישית זימנו אותי איזו חצי שנה אחרי ואף יותר נראלי
לי היה צו ראשון בינואר וים המאה ביולי