4 תשובות
זה יעבור הייתי באותו מצב פעם זה יכול לקחת הרבה זמן אבל זה יעבור
אני גם עם האקס שלי לפני שנתיים הוא נפרד ממני והוא רק דחה אותי עכשיו אני כבר לא סובלת אותו מעדיפה שימות לוקח זמן תנסה להעסיק את עצמך עם חברים וחברות גם אצלי הוא עדיין בלב שלי אבל אני מנסה לשכוח ואם אני נזכרת אני יש מוצאת לי תעסוקה כמו שירים, שרה, מדברת עם חברים, יוצאת עם חברים. פשוט לא לחשוב ותנסה לחשוב על למה אתה שונא אותה תעשה רשימה של תכונות ודברים רעים אצלה כל פעם שאתה נזכר תקרא את זה וממש ירד לך ממנה לי לפחות זה די עובד לי שמחה לעזור תמיד
שואל השאלה:
הבעיה שאני לא מוצא בה תכונות רעות וגם כשאני מוצא היא איך שהוא מצליחה להפוך את זה ולגרום לי לדבר איתה ,וגם אני לא אשקר אני צריך אותה לידי
הבעיה שאני לא מוצא בה תכונות רעות וגם כשאני מוצא היא איך שהוא מצליחה להפוך את זה ולגרום לי לדבר איתה ,וגם אני לא אשקר אני צריך אותה לידי
היא פשוט רוצה להרגיש כאילו היא משהו מיוחד גם האקס שלי ככה מתרחק ממני כזה כאילו הוא חושב שהוא רמה מעליי אם היא דוחה אותך ככה אז היא חושבת שהיא רמה מעליך אבל לא היא 1000 רמות מתחתיך ולא מגיע לה שתתייחס אליה ככה שאתה אוהב אותה
באותו הנושא: