5 תשובות
באותו מצב כמוך
שואל השאלה:
^אבל זה כמעט שלוש חודשים שהוא בראש שלי!!!
לפעמים אני חושבת עליו הרבה לפעמים לא
איך מפסיקים?
אנונימית
אל תכנסי לרשתות החברתיות שלו
אין בזה שום דבר טוב , זה רק עושה רע
ובכללי תנסי להיות עם האנשים שאת אוהבת ולהשקיע את הזמן בדברים שעושים לך טובים ועושים אותך שמחה (:
שואל השאלה:
אני מנסה פשוט גם עכשיו יש סגר אז זה טיפונת קשה :(
אנונימית
תמשיכי לתפקד, תמצאי תחביבים ועם הזמן תמצאי בן אדם אחר ששתאהבי בו, תזכרי יש עוד 7 מיליארד אנשים בעולם