6 תשובות
מצטרפת לשאלהה, זה בול אני
כנראה שאת סתם מחמירה עם עצמך ואת הרבה יותר יפה ממה שאת חושבת
בדרך כלל אנשים רואים את עצמם כ20% פחות יפים ממה שאחרים רואים אותך, זה עובד בערך על אותו עיקרון בקול
מצלמה ללא פילטרים לא מחוללת פלאים למראה שלנו, אלא בדיוק להיפך.
אם אומרים לך שאת יפה, באמת חושבים ככה.
זה לא ששאלת אם את יפה ונאלצו להגיד שכן גם אם חושבים שלא, באו ואמרו לך את זה משום מקום.

אנשים לא רואים אותך כמו שאת רואה את עצמך במראה, תצלמי את עצמך עם המצלמה האחורית ותדעי איך רואים אותך.
אנשים פוטוגנים,קנאה בכם
אולי את לא פוטוגנית זה לא אומר שאת לא יפה