5 תשובות
אין טריק, תהיי בשמש.
בים וזה זה יקרה לבד.
יש אופציה שיזוף בהתזה. אבל זה פחות מומלץ.
בים וזה זה יקרה לבד.
יש אופציה שיזוף בהתזה. אבל זה פחות מומלץ.
שואל השאלה:
הבעיה שאני ממש ממש ממש לבנה
הבעיה שאני ממש ממש ממש לבנה
אנונימית
שמן תינוקות, מיי מלח. ולהיות בים
פשוט לכי לים
להירדם בשמש
אנונימית
באותו הנושא: