5 תשובות
אין טריק, תהיי בשמש.
בים וזה זה יקרה לבד.
יש אופציה שיזוף בהתזה. אבל זה פחות מומלץ.
שואל השאלה:
הבעיה שאני ממש ממש ממש לבנה
אנונימית
שמן תינוקות, מיי מלח. ולהיות בים
פשוט לכי לים
להירדם בשמש
אנונימית