התחברות
הרשמה
עברו חודשיים ואני עדיין רוצה אותו
אם אני אשלח לו הודעה אחרי חודשיים זה לא יהיה מוזר?הוא ניסה לדבר איתי סוג של אבל לא רציתי ..
אשמח שבנים יענו על זה
2 במרץ 2021, 00:49
אקסים
פרידות
פרידה
לשכוח
התאהבות
2 תשובות
אל תעשי את הטעות הזאת. מקסימום אם קשה לך תתני לו להתרפס אני סומך עלייך שאת יודעת איך
ב
באזז
כן
l
limo
באותו הנושא:
עברו כבר חודשיים וחצי מאז שאני והאקס נפרדנו, אני עדיין תקועה עליו ברמות ומתגעגעת כל יום.. זה נורמלי שעבר כלכך הרבה זמן
זה נורמלי שחודשיים עברו ואני עדיין עצובה מהפרידה מהאקס, ומרגישה כאילו זה קרה אתמול?
הזמנתי מאליאקפרס וזה עדיין לא הגיע אליי הגיוני עברו יותר מחודשיים עכשיו 3 חודשיים עוד מעט?
עברו חודשיים ואני עדיין חושבת עליו, איך להפסיק
אני פה איזה חודשיים ואני לא מכירה אף אחד עדיין זה לגיטימי?
היינו ביחד שבועיים עברו חודשיים ואני עדיין תקועה עליו מה לא בסדר איתי?
אם אני עוד חודשיים בת 14 ואני עדיין עם גוזיות זה בסדר?
מה לעשות אם עבר חודשיים ומה שהזמנתי עדיין לא הגיע באליאקספרס?
זה נורמאלי שעבר חודשיים מאז הפרידה ואני עדיין חושבת עליו? :((((
עברו חודשיים, ואני עדיין אוהבת ומתגעגעת אליו, הוא לא שלח לי כלום, והמשיך בחרא יחס שלו, ואני , עדיין תקועה
יש לי גשר ואני מוריד אותו עוד חודשיים, אבל השיניים עדיין לא ישרות וצמודות ככ..