2 תשובות
שמעי שאת באמת נשמעת מדהימה, אומר לך דוגרי, ודברים כמו "הוא לא שווה אותך" את בטח כבר שמעת אבל אם הוא סתם ככה מתעלם ממך אחרי שהוא גרם לך להרגיש ככה אז זה באמת המצב. אני באמת לא יודע מה להגיד לך שלא אמרו לך כבר, אבל את חייבת למצוא איזה תעסוקה. משהו שישכיח לך אותו לפחות לכמה שעות עד שכל זה יעבור, כי ברור לך שלשלוח לו הודעה זה לא אופציה.
ולגבי המשפט האחרון - אני מבין למה את מרגישה ככה ובצדק, אבל אומר לך בהבטחה שמתישהו יגיע איזה מישהו שיגרום לך להרגיש אחרת, והמישהו הזה בבירור לא הוא.
אני מבינה אותך ממש
תנסי לשכוח ממנו