5 תשובות
תכתבי לה הודעה, אני הייתי כותבת הודעה.
אל תתקשרי.
אני חושבת שתתקשרי בכל זאת ותדברי איתה
אני חושבת שזה יעשה לה טוב על הלב למרות שהיא אוהבת את השקט שלה :)
אני הייתי כותבת לה. את יכולה להתקשר בקטנה אבל לא יודעת..
אנונימית
לדעתי עדיף הודעה,אני יכול להגיד על עצמי שכשאין לי כוח לאנשים אני מעדיף שיכתבו לי הודעה ולא יתקשרו,זה גם נותן לך זמם לחשוב מה לענות וגם זמן מתי להתייחס להודעה כי כמו שאמרת,יש רגעים שאתה מעדיף להיות לבד עם עצמך ושיחה די הורסת במצבים כאלה,בקיצור עדיף הודעה
אנונימי
נראלי שהייתי רק כותבת הודעה מהלב.. תמסרי לה שאח שלה או אחותה הוא הגיבור שלי ושהוא בטח גאה בה מאוד
אנונימית
באותו הנושא: