8 תשובות
עם את צריכה עזרה או שסתם יקשיבו לך אז למה לא?
בטח שכן. בכל אופן זה אנונימי.
נכון זה אנונימי אבל אין להם אנשי מחשבים שרואים מה הכתובת ip וכל הפרטים האישיים? אם מישהו אומר שהוא רוצה להתאבד- הם יודעים מיד לאן להזמין משטרה, אז איך זה אנונימי?
^זה אנונימי מבחינת העובדה שלא חייבים להזדהות.
נכון אבל כשצריך להזעיק עזרה דחוף הם יודעים את כל הפרטים. וגם אם מישהו מתקשר להציק בכוונה חלילה הם עלולים לחסום אותו, לא?
^כן. אבל זה לא פוגע בפרטיות של המשתמש מבחינת המידע שלו.
אבל בשביל לחסום הם משתמשים בפרטים אז זה לא חסוי ממש
^נכון.