10 תשובות
תגיד לה,אין לי כח עכשיו שחררי
ואז תשלח הודעה מה איתך..
כי יאללה לא צריך להידבק
ואז תשלח הודעה מה איתך..
כי יאללה לא צריך להידבק
תגיד לה שאתה עייף אתה לא חייב לשתף אותה בדברים שאתה לא מרגיש בנוח.
תרשום לה ככה
תקשיבי אין לי ראש לדבר על זה עכשיו ובכללי אם אני ארגיש שאני רוצה לספר לך את הראשונה שתדעי פשוט לא עכשיו
תקשיבי אין לי ראש לדבר על זה עכשיו ובכללי אם אני ארגיש שאני רוצה לספר לך את הראשונה שתדעי פשוט לא עכשיו
יש לי ידיד שביקש ממני לשתף מה קרה ובסוף סיפרתי והרגשתי לא בנוח אחרכ, אל תספר אם לא בא לך.
תסביר לך שזה מה שאתה רוצה ומותר לך
תסביר לך שזה מה שאתה רוצה ומותר לך
שואל השאלה:
לא באלי לדבר אבל ולהמשיך את השיחה כאילו שום דבר לא קרה באלי שקט פשוט
וקורה מלא פעמים שאני רושם לה שאני עייף והיא מנסה לדבר איתי עד שהמצב רוח שלי ישתפר
לא באלי לדבר אבל ולהמשיך את השיחה כאילו שום דבר לא קרה באלי שקט פשוט
וקורה מלא פעמים שאני רושם לה שאני עייף והיא מנסה לדבר איתי עד שהמצב רוח שלי ישתפר
אנונימי
תרשום לה אני עייף אני אדבר איתך אחר כך אוהב
תגיד לה שאתה צריך שקט
שואל השאלה:
תודה רבהה
תודה רבהה
אנונימי
בכיף:)
שואל השאלה:
אמרתי לה שאני עייף והולך לישון והלכתי לישון מוקדם והיא לא האמינה לי (כמובן כשהיא תקום ותראה את השעה שקמתי היא תאמין) והיא אומרת שירד לה דמעות ועדיין רוצה שאומר לה
אם זה קשור אנחנו מכירים חצי שנה ומדברים מלא ובדרך כלל תמיד פתוחים על כמעט הכל ולאחרונה אני חושב שיש בנינו קטע
וסתם כשקרה לי הדבר שביאס אותי אני התחלתי להתנהג שונה ובקושי לדבר איתה
אמרתי לה שאני עייף והולך לישון והלכתי לישון מוקדם והיא לא האמינה לי (כמובן כשהיא תקום ותראה את השעה שקמתי היא תאמין) והיא אומרת שירד לה דמעות ועדיין רוצה שאומר לה
אם זה קשור אנחנו מכירים חצי שנה ומדברים מלא ובדרך כלל תמיד פתוחים על כמעט הכל ולאחרונה אני חושב שיש בנינו קטע
וסתם כשקרה לי הדבר שביאס אותי אני התחלתי להתנהג שונה ובקושי לדבר איתה
אנונימי
באותו הנושא: