2 תשובות
העניין הוא שברגע שיש לך ידיד, כשאת מדברת איתו את נהנית בחברתו יותר מבחברת החבר, וזוהבעיה
אנונימי
שואל השאלה:
הוא לא רוצה שאני אפגש עם החבר הכי טוב שלי. (תעברו לצד האפל
הוא לא רוצה שאני אפגש עם החבר הכי טוב שלי. (תעברו לצד האפל
אנונימית
באותו הנושא: