תשובה אחת
רני כעיקרון באותו מצב.
אם קיבלת דפי הכנה בחופש של 3 יחל ו 4 יחל ואתה יודע לפתור את הדפים של ה 4 אז לא תהיה לך לדעתי בעיה לעבור את המבחן.
אם לא אז אולי כדאי שקודם תשתפשף בחומר הבסיסי ובהמשך השנה תנסה לעלות.. לא ימנעו ממך את האפשרות.
אם זה ממש בוער לך תבקש מחברים שלך או מההורים שלך או מורה פראי עזרה ותחרוש תחומר עד המבחן