התחברות
הרשמה
מחר יש לי מבחן למיון יחידות לתיכון באנגלית ואני לא עייפה מה לעשות?
14 ביוני 2020, 00:30
הכנה למבחן
אנגלית
תשובה אחת
תנסי בכל זאת ללכת לישון ...
את תיהי עייפה אחר כך...
אנונימית
באותו הנושא:
לתיכוניסטים (או אלה שעולים לתיכון) כמה יחידות אתם במתמטיקה ובאנגלית ואיזה מגמות אתם?
מה זה אומר אם אני הולכת לתיכון שנה הבאה כיתה י ועשיתי מבחני יחידות ובאנגלית אני אהיה -4 יחידות?
בתיכון הילדים בוחרים את יחידות הלימוד או שהם משובצים על פי מבחן?
אם קיבלתי במבחן 23 במתמטיקה ובמבחן השני 34 ובמבחן שאחריו 21 ואני כיתה, ט כמה יחידות בבגרות אני יכולה לעשות (כי זה ברור שגם בתיכון, אני יקבל ציונים גרועים)
כאלה שעולים לכיתה י..? עשו לכם מיונים לתיכון?
לתיכון עדיף שאהיה ב5 יחידות ואקבל 70 או שאהיה ב4 ואקבל 90?
בתיכון (במתמטיקה) אם נכשלים במבחן אחד מורידים יחידות?
אני עולה לתיכון ואני 4 יחידות מתמטיקה ולכולם היו מכינות וקיבלתי במבחן 90 4 יחידות. עד כמה קשה יהיה לי לעלות ל 5 יחידות
אני ממש מפחד מהמבחני מיון לתיכון מה לעשות???
מי כמוני נדפק בזה שהוא עולה לכיתה י ואין לו מיונים לתיכון?
לפי מה קובעים יחידות לתיכון ואופציות למגמות בחירה?