8 תשובות
אני שונא אותו בגלל איזה הדר אחד עם פרסומות
אנונימי
לא אוהבת
עריכה: רציני? ליטרלי עשו לי מינוס רק כי אני לא אוהבת את השם?
עריכה: רציני? ליטרלי עשו לי מינוס רק כי אני לא אוהבת את השם?
הדר לבת זה מקסים
כל ההדר שאני מכירה מעצבנות
מלבד אחת
מלבד אחת
אבל שם יפה סהכ
אשוח
מהמם, הדר זה: פאר, הוד, יופי..
שם ממש יפה
שם ממש יפה
שם חמוד.. לא יותר ולא פחות
אנונימית
באותו הנושא: