כןכן אני צריך אנשים שידברו איתי אם אתם מעוניינים תלחצו על הכותרת.
לא . לא קרה לי כלום, אני בן אדם אחד מאושר . רק אני רוצה לדבר עם מישהו מתוך שעמום ואני אתן לו/ה כמה יחס שהי/וא רוצה לא אני לא הומו או בי אני פשוט בן אדם נחמד. כל האלה שמנסים לעזור לאנשים. כל הכבוד על העבודה שלכם אבל לא קרה לי כלום אז הכל בסדר ! פשוט לכו לעזור לאנשים שקרה להם משהו. פשוט תכתבו פה: "אני אשמח" או כל דבר אחר ואני אפנה אליכם