6 תשובות
לא, גם אני ככה לפעמים אל תדאג זה בסדר.
אם אתה רוצה לדבר, אני זמינה
אם אתה רוצה לדבר, אני זמינה
לא, אתה לא חרא. זה בסדר, אל תשכח שאתה אנושי סך הכל.
שואל השאלה:
טוב אני בן אבל תודה
טוב אני בן אבל תודה
אנונימי
סליחה, אני אתקן את השפה.
ראיתי כאילו רשום "אנונימית" פספסתי את הת' החסרה.
אתה פשוט מדוכא. לא אדם רע, אולי תעשה דברים שיעשו לך חשק לעשות
באותו הנושא: