10 תשובות
לדעתי כן
אם כן אני רוצה לראות את אותו.
לא. גם לא ידברו על זה בשיעורי היסטוריה. אולי בעשורים הבאים הקרובים תהיה בדיחה קטנה פעם בכמה שנים אבל לא יותר מזה. בדיוק כמו המגפה השחורה
שואל השאלה:
לפי דעתי ימצאו סרט ואני אגיד גם למה המחלה הזאת ערורה וקשה ואנשים באמת יתייחסו לזה ויבנו מן הסתם גם אנשים נהרגו מיזה לא יודעת האינטואציות שלי אומרת שכן
לפי דעתי ימצאו סרט ואני אגיד גם למה המחלה הזאת ערורה וקשה ואנשים באמת יתייחסו לזה ויבנו מן הסתם גם אנשים נהרגו מיזה לא יודעת האינטואציות שלי אומרת שכן
הרגע הזה שהוציאו את הסרט הזה
שואל השאלה:
אמןן
אמןן
המגפה השחורה והשפעת הספרדית היו פי 100 יותר קשות ומזיקות מהקורונה העולם קרס באותה תקופה ואנשים בכלל לא מכירים אותם. אגב רושמים ארורה*^
יש כבר, אפילו כמה
לא, מקסימום זאת תהיה "נוסטלגיה" של הדור שלנו
תראי התפשטות (2013)
באותו הנושא: