7 תשובות
חסרת אחריות ולא ילדה טובה
ילדה שעושה טעויות ולא מבינה כמה היא תתחרט על זה בעתיד. היא צריכה להחזיק את עצמה בידיים ולהרים את עצמה.
אף אחד מהדברים האלו לא מעידים על האופי שלה בהכרח.
יכולות להיות הרבה נסיבות.
יכול להיות חוסר אחריות, יכול להיות טעות תמימה לחלוטין, יכול להיות שיש לה רקע / דברים קרו שלא באשמתה.
צריך להכיר את האדם כדי לדעת.
ילדה שבורה.
שכנראה החיים הובילו אותה לזה הריי אנחנו לא בוחרים איזה חיים אנלנו רוצים להיוולד אליהם, אנחנו נולדים ואז מנסים להפוך את החיים לקלים יותר. לפשוטים יותר. הריי לכולם החיים הם מלחמה. לטוב ולרע.
והדברים האלו לא מעידים על האופי שלה, זה החיים שגרמו לה להגיע לשם. והכל בסדר, היא תהיה בסדר כמו כולנו :)
קודם כל מניסיון, עד לא מזמן הייתי מעשנת כי החיים הובילו אותי לזה. אתה מנסה למלא את החסר במשהו חלופי וזה מה שמצאתי. זה ושתייה.
ברוך השם הכל בסדר עכשיו
ואותו הדבר בקשר ללשכב עם מישהו, יש נשים שזה ממלא להן את החסר בחיים עם כמה שזה נשמע רע סטוץ זה מן "תרופה" לחלק מהאנשים או בריחה ומילוי זמני של החסר.
בגלל זה אסוף לשפוט אף אחד שעובר משהו. אנחנו לא יודעים עליו כלום גם אחרי שהוא יספר לנו..
^^
והתכוונתי שאנחנו לא בוחרים לאיזה חיים להיוולד. לא לאם לשכב או כאלו..
נכסה להריון ועשתה הפלה- בסדר גמור כל עוד היא בסדר עם זה
מעשנת מגיל 15- עדיף להגמל כי זאת תלות אבל זאת בחירה אישית שלה
שותה פעם ב- אחלה ממש צריך לדעת להשתחרר ולברוח מהעולם קצץ
בקיצור אולי לאנשים זה יראה מוזר אבל זאת נשמעת לי ילדה בוגרת וחזקה ואולי היא תצטרך קצת עזרה בעתיד להגמל מסגריות