8 תשובות
לא ממש אהבתי את סמנתה אבל אחלה של שמות
פחות לטעמי אבל יפים
לילה ממש יפה השאר.. /: לא.
1
2
3
ממש יפים
לא כל כך אהבתי את סמנתה
2
3
ממש יפים
לא כל כך אהבתי את סמנתה
2 ו3 יפים, השאר לא לטעמי
אהבתי את הראשון והשני
את השלישי יותר יפה לדעתי להשאיר בתור לילי או משהו
את השלישי יותר יפה לדעתי להשאיר בתור לילי או משהו
מאוד אוהבת סמתנה
רוזלי גם שם מאוד יפה
רוזלי גם שם מאוד יפה
לילה הכי נוראמלי
באותו הנושא: