8 תשובות
לא ממש אהבתי את סמנתה אבל אחלה של שמות
פחות לטעמי אבל יפים
לילה ממש יפה השאר.. /: לא.
1
2
3
ממש יפים

לא כל כך אהבתי את סמנתה
2 ו3 יפים, השאר לא לטעמי
אהבתי את הראשון והשני
את השלישי יותר יפה לדעתי להשאיר בתור לילי או משהו
מאוד אוהבת סמתנה
רוזלי גם שם מאוד יפה
לילה הכי נוראמלי