13 תשובות
גזעני מצדך
כן
ואת אנונימית היית יוצאת עם לבן מלבן ? או עם לבנה קיר
ואת אנונימית היית יוצאת עם לבן מלבן ? או עם לבנה קיר
כאילו גזעני הקטע של השחורה פחם ושחור משחור
שואל השאלה:
אני יוצאת רק עם לבן קיר
אני יוצאת רק עם לבן קיר
אנונימית
לא בקטע גזעני אבל קשה לי להימשך
אני אוהב פינק פוסי נהכינגאוליכןלח למה אמרתי את זה
אני אוהב פינק פוסי נהכינגאוליכןלח למה אמרתי את זה
אנונימי
אם הייתי גבר הייתי יוצאת עם מישהי בצבע שחור פחם זה בעיניי מדהים לבנים בצבע הזה אני פחות נמשכת
אנונימית
אם באלי עליו אז כן למה לא
יעני צבע עור? כן מה הבעיה זה לא מה אמור להפריע למערכת יחסים
כן ברור
יש גם כאלה שממש ממש כהים וזה מהמם לפי דעתי
יש גם כאלה שממש ממש כהים וזה מהמם לפי דעתי
שחורה פחם לא
אתיופית אולי
אתיופית אולי
אנונימי שאמר שאוהב פינק פוסי
זה לא שלשחורות יש פוסי כחול כן?
ולשאלתך לא הייתי יוצאת עם מישהו שחור ממש גם אתיופי זה גבולי בשבילי מעדיפה מראה מזרחי/אשכנזי
זה לא שלשחורות יש פוסי כחול כן?
ולשאלתך לא הייתי יוצאת עם מישהו שחור ממש גם אתיופי זה גבולי בשבילי מעדיפה מראה מזרחי/אשכנזי
אנונימית
אנונימי אני בןכה אבל לשחורות יש כוס ורוד
אנונימית
באותו הנושא: