33 תשובות
נשמע כמו בחור הגיוני חוץ מהחרדים, נותן וויב של נגד שנאת חינם אבל שונא חרדים...
למה אתה שונא חרדים?
כנראה שלא.
רוב הסיכויים שכן
לא
שואל השאלה:
אין לי בעיה עם מוסלמים וערבים, אבל אני אתאיסט וממש שונא חרדים ואןכלי חינם
אנונימי
שואל השאלה:
את מדברת שטויות.
לא שמעת על המנהל בבית חולים שהתפטר בבני ברק? כנראה שככה זה כשיש חרדים הומופובים, מכחישי קורונה, התחממות גלובלית וחושבים שכדור הארץ שטוח:)
אנונימי
נדלקתי בשונא חרדים
אני גם אתאיסטית נעים להכיר סוף סוף מישהו נורמלי
למי שאמרה הוא היה אוכל לי את הראש עם השטויות האלה, בואי. מהמם שאכפת לו.
יש סיבה לשנוא חרדים. הם אנשים נוראיים שכופים דת, והם מונעים מהנשים שלהם לחיות חיים נורמליים. אורח חיים אחד מהמזעזעים שראיתי ,לא יותר גרוע מאורח החיים השמרני של הערבים.
אתם מדברים אליי? זה לא מעניין אותי
חוסר הבנה בדת? אני מבינה. פעם האמנתי באלוהים, כשהתעמקתי במדע הבנתי עד כמה זה מגוחך להלל דמות דמיונית.
אם הייתם מבינים מדעים וטיפה הייתם יותר משכילים הייתם מבינים אבל אין טעם לבזבז כוחות על מה שאי אפשר לתקן.
אני לא צריכה את האישור שלך לגבי העובדה שאני מעניינת או לא:) הכל טוב
שואל השאלה:
לדעתי צריך עונש מוות לאנשים שלא שמים מסכות ולא מקפידים לשטוף ידיים. מעניין שרובם ממגזר מאוד מסוים. בהפגנות בבלפור אין נדבקים ואצל החרדים מתים כמו זבובים:)
אנונימי
לשאול השאלה, עונש מוות זה לא פיתרון, מה שאמרת זה ממש לא בסדר. פשוט קנס כבד או מאסר. מוות זה אף פעם לא הפיתרון אלא אם כן זה היטלר
מנהל. חרדי. אחד.
רגע רגע רגע רגע רגע
אז שנייה
אתה כרגע אומר בעצם
שכל החרדים הם ------- בגלל שראית חרדי אחד עושה --------.
*עכשיו אני אעשה בול כמוך כדי שתבין עד כמה זה מפגר.*
כל הערבים הם רוצחים בגלל שהערבים בעזה מפציצים את העוטף, ומחבלים מתאבדים מחפשים להרוג את היהודים.
אז כל הערבים הם רוצחים כי יש כמה דוגמאות של ערבי רוצח.
כל האנשים שתומכים בגאווה הם בהמות כי הם הולכים ערומים ברחוב במצעד הגאווה.
*אני שוב אומרת אל תצאו עלי אני לא חושבת ככה רק מחזירה לחוכם ששאל את השאלה באותו המטבע*
כל הבנים הם אנסים ומטרידים בגלל שיש המוןהמקרים של אונס כל שני וחמישי.
כל הילדים בני ה12 בישראל מעשנים ושותים כי ראיתי כמה לא מחונכים אתמול ברחוב.

אני מניחה שיש עוד טונות של דוגמאות של דברים מטומטמים שאפשר לומר.
אם זה לא הספיק לך להבין למה זה אתה מדבר שטויות בקילו, אתה מקרה א-ב-ו-ד!!!!!!!
זהו סיימתי.
שואל השאלה:
זה בהחלט הפתרון.
אנונימי
לשואל השאלה, לא רק החרדים לא מקפידים לשטוף ידיים. זה הרבה מאוד אנשים. עד כמה שאני לא תומכת בדרך החיים שלהם זה לא רק הם.
שואל השאלה:
המוסלמים לא רוצחים, הם מתנגדים לכיבוש ויש להם כבוד לדת. לדעתי גם הפיגועים שהיו בצרפת הם 100% מוצדקים כי זה מזעזע שיורדים על מוחמד ועל הדת שלהם
אנונימי
שואל השאלה:
היהודים לא היו כאלה חפים מפשע...
אני לא מצדיק את היטלר אבל הם לא היו תלית שכולה תכלת.... כנראה שיש סיבה למה בפולין היום יש אנטישמיות בשפע
אנונימי
אתה מצדיק טרור? מצד אחד אתה אומר שאתה לא שונא ואתה דואג לעולם אבל אם היית שולט בו, הוא היה מתפרק. אתה מנוגד לדעותייך
שואל השאלה:
איך זה טרור בדיוק?
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מצדיק אנטישמיות, רק אמרתי שאני מבין את המניע.
ולהכחיש קורונה ולרצוח הומואים זה טוב יותר?
אנונימי
ולקטע על הקורונה. בהתחלה החרדים באמת לא ידעו על מה מדובר כי מי שלא יודע איך זה בעולם החרדי-
אין אינטרנט כמו שיש לכם. הם לא מקבלים התראה על כל דבר שקורה בשנייה שהוא קורה.
בגלל זה אחוזי התחלואה עלו מאוד בתחילת הקורונה. הם לא היו מודעים.
בשנייה שזה עלה למודעות שלהם, שהם הבינו שמה שעומד על כף המאזניים זה לא שפעת רגילה, זה דיני נפשות.
הם עשו שינוי של 180.
אצל החרדים זה לא כמו אצל החילונים.
לשמור על מסכה כדי לא לקבל קנס.
זה לשמור על מסיכה כדי שבטעות אני לא אלך ברחוב ואגרום לחולי או מוות של אחד האנשים פה.
זה לשטוף ידיים כדי לא להרוג בטעות את השכן המבוגר שלי.
זה לשמור על מרחקים כדי שנוכל להיות בטוחים, שאנחנו לא מתעסקים בדיני נפשות.
מי שלא מקפיד- הוא ליטרלי רוצח. גם מבחינת החרדים.
לרצוח הומואים?!
מספיק לאכול את השטויות של התקשורת אלקים!!!
שואל השאלה:
בגללם נכנסנו לסגר שני ובקרוב גם לשלישי (התחלואה עולה לקראת חנוכה!)
אנונימי
טוב חברים אין עם מי לדבר פה...
שואל השאלה:
סתאאםם
אנונימי
אתה מצדיק טרור
אם אתה מבין את המניע אתה מצדיק אנטישמיות. וואו בהתחלה הסכמתי איתך אבל התהפכת
רגע מה? סתאאםם? זה הייתה בדיחה? ככה אני מנסה להיחלץ מזה?
לגמרי!
חוץ מהקטע של שונא חרדים אומנם אני אתאיסטית אבל אני לא שונאת כאלה שאומרים שהם שונאים משהו אבל בסוף הוא עושה אותו. לשנוא חרדים זה גזענות לכל דבר