14 תשובות
אממ אני שמה טייצים חלקים כל יום לא הבנתי מה הבעיה פה
ברור
ברור אני שמה הרבה פעמים טייץ שחור רגיל
מה הבעיה?
מה הבעיה?
למה לא? אני הולכת בקבוע עם טייץ שחור..
כן תאמת שאין לי טייצים של מותגים ואני הולכת עם טייץ יומיומי
עושה את זה הרבה..מה הבעיה?
שואל השאלה:
שאלתי את זה כי כל הבית ספר שלי שם נייק
שאלתי את זה כי כל הבית ספר שלי שם נייק
אנונימית
שישימו
את לא חייבת להיות כמו כולם
תעשי מה שנוח לך, מה שאת אוהבת, ומה שטוב לך.
את לא חייבת להיות כמו כולם
תעשי מה שנוח לך, מה שאת אוהבת, ומה שטוב לך.
ברור... אני שמה טייץ שחור רגיל בלי כלום
מותגים זה סתם חרטה
מותגים זה סתם חרטה
כן אני תמיד הולכת עם כאלה
אני תמיד הולכת בלי הלוגו ואף אחד לא חושב על זה כלום אני בטוחה לול כשאת נכנסת לכיתה אף אחד לא שופט אותך אם הטייץ שלך עם לוגו או לא קיצר לכי על זה
למה לא?
כי זה לא מותג?
בולשיט
כי זה לא מותג?
בולשיט
זה דווקא טייץ ממש נחמד. את מתכוונת לבד רגיל נכון? אני לובשת אותם פחות כי הם פחות נוחים לי
למה לא ?
באותו הנושא: