3 תשובות
אם ממש להגיד את האמת?
אני רגישה לכאבים וזה ממש ממש בקטנה ועובר מהר.
יש אזורים שזה יותר מעצבן אבל לגמרי שווה את זה
בהצלחה
אז אם מ1-10, 3
אני רגישה לכאבים וזה ממש ממש בקטנה ועובר מהר.
יש אזורים שזה יותר מעצבן אבל לגמרי שווה את זה
בהצלחה
אז אם מ1-10, 3
לי לא כואב בכלל
אבל זה תלוי בכוח סבל שלך
אבל זה תלוי בכוח סבל שלך
אני מאוד רגישה לכאבים וברגליים ידיים חא כואב בכלל, באזורים העדינים יותר כמו בית שחי ומפשעה אני חושבת משהו כמו 4-10 בערך, ובמקום שאני עושה אפשר לקנות משחה בשם אמלה וזה מרדים את המקום
בהצלחה אהובה
בהצלחה אהובה
באותו הנושא: