3 תשובות
אם ממש להגיד את האמת?
אני רגישה לכאבים וזה ממש ממש בקטנה ועובר מהר.
יש אזורים שזה יותר מעצבן אבל לגמרי שווה את זה
בהצלחה
אז אם מ1-10, 3
לי לא כואב בכלל
אבל זה תלוי בכוח סבל שלך
אני מאוד רגישה לכאבים וברגליים ידיים חא כואב בכלל, באזורים העדינים יותר כמו בית שחי ומפשעה אני חושבת משהו כמו 4-10 בערך, ובמקום שאני עושה אפשר לקנות משחה בשם אמלה וזה מרדים את המקום
בהצלחה אהובה