התחברות
הרשמה
יש לי נטייה שמשעמם לי ממש לשלוח לאנשים שפעם דיברתי איתם בווטסאפ הודעה אפילו לכאלה שהתחילו איתי או אקסים רק משעמום.פדחני?
אני מדפדפת בווטסאפ ושולחת
11 ביוני 2019, 09:18
WhatsApp
הודעות
שעמום
2 תשובות
קצת...
אבל יש כאלו שמחכים להודעות האלו ממך
ח
חושב אחרת
עדיף לך לשלוח הודעות למשתמשים שדיברת איתם באתר, או לפתח שיחה :)
B
Bonnie
באותו הנושא:
למה לאנשים יש נטייה לא לחבב אותי, מה עשיתי רע??
יש לי נטייה להתרחק מאנשים ולהתבודד
יש פה עוד אנשים כמוני שיש להם נטייה להרגיש יותר מדי, וחזק מדי?
אני בדרכ לא משתמשת בחברים לעט אבל ממש משעמם לי..כדאי לשלוח שם מסר?
זה נכון שלפרפקציוניסטים יש נטייה לדיכאון ומחשבות אובדניות יותר מאשר לאנשים לא פרפקציוניסטים ?
כדאי לי לשלוח לאנשים רנדומלים שמחוברים הודעה כי משעמם לי? פה באתר
לאבא שלי יש נטייה לצלם אותי במצבים מביכים ואז לשלוח לקבוצה, וכל פעם שאני מאיימת על חייו זה לא עוזר! מה לעשות?
למה לאנשים מבוגרים יש נטייה לחפור לך במוח?
אני רוצה לשלוח למישהו הודעה עכשיו כי הוא מחובר ומשעמם לי.
אנשים שלקחו רקאוטן והיה להם אקנה עם נטייה לצלקות
ללדת ילד ללא נטייה להשמנה - האם יש דרך שהילד שלי יוולד בלי נטייה להשמנה כמוני?