12 תשובות
תשמע המחוייבות שלך להכנס לכיתה זה חובה אתה לא יכול להגיד זה כפירה אני לא נכנס יש בזה נראה לי בגרות גם תלמד את זה אבל אתה לא חייב להאמין בזה
תיכנס לשיעור מה זה הדבר הזה
אנונימית
בפשטות, מגיע לשיעור, מקשיב, הולך אחרי הלימודים לרב או מדבר עם מישהו שיודע, ומקשיב לו ושואל אותו.
לדעתי זה מעניין לראות מה ההבדל בין הלימוד הדתי לחילוני, למדתי גם בבית ספר דתי וגם חילוני ולמרות ששיעורי הנך היו מתסכלים בבית ספר החילוני, כי לא תמיד זה תאם למה שלמדתי, גם מצאתי מה ללמוד מהם. צריך לדעת מה לקחת ומה לזרוק
לדעתי זה מעניין לראות מה ההבדל בין הלימוד הדתי לחילוני, למדתי גם בבית ספר דתי וגם חילוני ולמרות ששיעורי הנך היו מתסכלים בבית ספר החילוני, כי לא תמיד זה תאם למה שלמדתי, גם מצאתי מה ללמוד מהם. צריך לדעת מה לקחת ומה לזרוק
שואל השאלה:
^ השיעורי תורה בבתי ספר החילונים זה ממש כפירה ומלמדים את זה בפירושים של נוצריים. בבתי ספר דתיים לומדים על פי הפירוש של רבי יצחק דון אברבנאל ורש"י והרמב"ן והגר"א ומפרשים יהודים)
^ השיעורי תורה בבתי ספר החילונים זה ממש כפירה ומלמדים את זה בפירושים של נוצריים. בבתי ספר דתיים לומדים על פי הפירוש של רבי יצחק דון אברבנאל ורש"י והרמב"ן והגר"א ומפרשים יהודים)
אנונימי
לא למדתי בשום פירוש של אף נוצרי,בבית ספר שלי למדנו אפילו פירושים של הרמבם והרמבן.
ובכל אופן, שוב תעשה עם עצמך בסוף שיעור בירור מה אתה לוקח ממנו אם בכלל, ותלמד את החומר "כמו שצריך" ממישהו שאתה מעריץ או מאמין בדרך לימוד שלו
ובכל אופן, שוב תעשה עם עצמך בסוף שיעור בירור מה אתה לוקח ממנו אם בכלל, ותלמד את החומר "כמו שצריך" ממישהו שאתה מעריץ או מאמין בדרך לימוד שלו
כל הכבוד לך אח יקר
חרא אליו
למורה כן
תראה מצד אחד הרב שלח צודק אבל מצד שני הבגרות היא שלך בסוף אז אתה יכול ללמוד אבל אם לדעתך ולדעת הרב שלך זה כפירה אז על תתאמק בזה פשוט
אבל כל הכבוד על ההתחזקות שלך
כל הכבוד שאתה מתחזק(:
אני ממליץ לך לקחת את הספר שאתם לומדים ושיהיה בו כל מיני פירושים ואז כל פעם תבדוק אם זה תואם לאחד הפירושים ואם זה לא תואם אז תגיד למורה אבל בשום מקום במפרשים לא כתוב את זה אז מאיפה אתם לוקחים את זה וכדומה
אני ממליץ לך לקחת את הספר שאתם לומדים ושיהיה בו כל מיני פירושים ואז כל פעם תבדוק אם זה תואם לאחד הפירושים ואם זה לא תואם אז תגיד למורה אבל בשום מקום במפרשים לא כתוב את זה אז מאיפה אתם לוקחים את זה וכדומה
מעניין, אשמח אם תוכל לשלוח לי גם את השאלות.
ולגוף העניין - אתה יכול להגיד לרב שלך שאתה צריך להכנס לשיעורים האלה, ואם הוא יכול תלמדו ביחד שוב את החומר מנקודת המבט שלו.
ולגוף העניין - אתה יכול להגיד לרב שלך שאתה צריך להכנס לשיעורים האלה, ואם הוא יכול תלמדו ביחד שוב את החומר מנקודת המבט שלו.
באותו הנושא: