10 תשובות
שואל השאלה:
מאיפה את יודעת שהם קורעים לילדות בגדים? אלו רק הקיצוניים שבקיצוניים שמחפשים אקשן ותירוץ לגעת בבת
אנונימי
שואל השאלה:
אלי יתותח אם תרצה נערוך עימות נפרד בפרטי.
אנונימי
שמע, לא אכפת לי שאתה חרדי. תאמין ותעשה מה שתרצה, רק שזה לא יפריע לי.
אבל, מהמצב הנוכחי בארץ, מההתנהגות הזוועתית של החרדים, מקרי האלימות בקרב נשים בגלל לבושם, או עצם זה שאתם משפיעים על הממשלה באופן בלתי נמנע וזה מפריע ופוגע בי ישירות. כי לי אין אוטובוסים נורמלים בשבת בגללכם, ואני לא יכולה לרדת לסופר בשבת בגללכם. ואני לא יכולה ללכת עם שורט וחולצת בטן ברחבי ירושלים כי לכם זה לא טוב בעין ואז אתם אלה שאומרים שזה לא מכבד?
חילונים נרתעים נחרדים כי רובם חולים במוח, הדת קצת שיבשה אותם.
שום עימות ושום נעליים, זה המצב והוא לא ישתנה עד שבמקום ללמד אחרים מהו מוסר וערכים, הם ילמדו את עצמם.
שואל השאלה:
אבל זה לא רובם אלו בודדים שיש להם את הבעיות הנ''ל. והנושא של תחבורה זה באמת בעיה
אנונימי
שואל השאלה:
אני רוצה עוד דעות בבקשה
אנונימי
לא רובם אלא בודדים
בגלל זה יש עשרות חרידים שעושים מחאות מול חניות שפתוחות בשבת?

בכל אופן אין מה לעשות יש להם אורח חיים קיצוני משל חילוני והחרידים יעשו הכל בשביל שכל האזור בהם הם גרים יהיה תואם לאורח החיים שלהם
בין אם זה סגירת חניות תחבןרה ציבורית או פרטית לבוש תואם וכו

וזה שהם לא מןכנים להתגייס לא תורם להם כלפי חוץ
כי כן זה מעצבן שחילוני צריך להפסיק את כל החיים שלו וללכת ל 3 שנים ומסכן את חייו לצבא שבזמן הזה חרידי ממשיך בחיים כאילו כלום
כנראה בגלל קהילות שלמות (וגם בודדים) שמתנהגים כמו חזירים מלפני אלפיים שנה.
אני אתאיסט מוחלט, ותכלס באמת חבל לי שהמיעוט הזה מתוכם (מקווה שזה מיעוט, כן?) משפיע ככה על הדעה של החילונים עליהם ומסיט נגדם.

כמו מה שקורה עם החמאס (קיצונים) ותושבי עזה הרגילים שרק רוצים לחיות..
אני לא נרתע מחרדי ברחוב, גם לא מערבי או מכל בן אדם ששונה ממני, אם חבר שלי יהפוך לחרדי, יעבור דת או לא משנה מה הוא ישאר חבר שלי
לפי דעתי זה המיעוט של המיעוט. אני הייתי חרדית, יצאתי ושוב חזרתי. אני לא מסכימה עם רוב הדעות של העדה החרדית, אבל אני חושבת שהיא שומרת ומגינה וזה הסיבה היחידה שאני נמצאת שם. ויש אנשים מדהימים בחברה החרדית, ויש זבל. כמו בכל חברה.
אבל אנשים!! אל תשפטו אופי של בן אדם לפי השתייכות למגזר מסויים.. בכל מקום יש טובים ורעים והכי חשוב ללמוד לקבל את כולם .. ❤❤