4 תשובות
אל תסרבי לו פשוט תלכי צנוע אבל לא כמו חרדית
שואל השאלה:
אין לי למה לכבד אותו..
הוא איים עלי , התגרש מאמא שלי בגלל שאני בת ,מתבייש בי, שונא אותי, אומר לאחותי שבגללי נהרסה לה היומהולדת ,קונה לאחותי מתנות בשווי 300 שקל ולי הוא לא קונה כלום .. ובסוף גם פוגע באחותי איך בדיוק אני אכבד אותו?
אין לי למה לכבד אותו..
הוא איים עלי , התגרש מאמא שלי בגלל שאני בת ,מתבייש בי, שונא אותי, אומר לאחותי שבגללי נהרסה לה היומהולדת ,קונה לאחותי מתנות בשווי 300 שקל ולי הוא לא קונה כלום .. ובסוף גם פוגע באחותי איך בדיוק אני אכבד אותו?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל בגלל הסכם בבית משפט אני חייבת ללכת אלה עם אני מסבירה לו יפה שאני מסרבת
אבל בגלל הסכם בבית משפט אני חייבת ללכת אלה עם אני מסבירה לו יפה שאני מסרבת
אנונימית
שואל השאלה:
הוא מתבייש בזה שאני חילוניה ובגלל שהוא איזה "איש חשוב" שם אסור שידועו שיש לו חילוניה בבית
הוא מתבייש בזה שאני חילוניה ובגלל שהוא איזה "איש חשוב" שם אסור שידועו שיש לו חילוניה בבית
אנונימית
באותו הנושא: