12 תשובות
כן, לבקש שיעיפו טילים על המדינה בשביל שלא תלך מחר לבית ספר נשמע הזוי טיפה.
האמת אני ממש מתגעגע לחברים
תרצה שיהיה מלא גשם ובלתי אפשרי ללכת ברחוב לא טילים נו באמת
אתה מזעזע.
מה עובר עלייך snow הוא כולה לא רוצה בית ספר את יודעת טוב מאוד שהוא לא רוצה שאנשים יפחדו אל תבלבלי תמוח
אנונימי
לול, מה את רוצה? אפשר אז להתנסח ברצון לגשם או שביתה.
אזעקה כאילו זה משחק ואנשים בדרום לא מספיק סובלים מהרעש והמצב?
תנסי שוב פעם 3>
הם לא יבטלו בגלל אזעקה אחת :/
אם כבר שפשוט יבטלו כי יש שביתה או משהו
הוא אומר אזעקה כי זאת הדרך שלו להביע כמה הוא לא רוצה לבוא לבית ספר ודרך אגב לא היו אזעקות מלא זמן המצב רגוע את בכלל מהדרום שאת מדברת?
אנונימי
האמת אם הוא היה רושם את השאלה הזאת בתקופה יותר לחוצה בדרום כולם היו מקללים לו את החיים חחח
אני יכולה לגור בדרום/צפון/מרכז בשביל לדעת שזה חסר רגישות.
וואו עזבי פשוט לא הבנת אותו בשיט ולקחת את השאלה למקום רגיש אני מבין
אנונימי
חחח אוקי דוקי.