5 תשובות
אני רוצה שהם ילכו לבית ספר אבל בית ספר איכותי וטוב לא גרוע כמו כל הבתי ספר היום...
כע גם אני רוצה לחנך אותם בבית
כנל
גם אני לא
לדעתי מי שלא שולח את הילדים שלו לבית הספר הילדים שלו יהיו מסכנים!
חלק מהחוויה בגיל של בית ספר זה הבית ספר זה הצחוקים, זה השיעורים, זה הבגרויות, וכ'ו.
לדעתי זה מטופש לא לעשות זאת.
חלק מהחוויה בגיל של בית ספר זה הבית ספר זה הצחוקים, זה השיעורים, זה הבגרויות, וכ'ו.
לדעתי זה מטופש לא לעשות זאת.
באותו הנושא: