7 תשובות
נשבעת שגם אני
זה לא שאתה רוצה אזעקות, אתה רוצה משהו שישבור לך את השגרה וזה בסדר.. כרגע השובר שגרה בארץ זה האזעקות
כמו שכתבו מעליי^ אתה לא רוצה אזעקות.
פשוט לא באלך בית ספר, באלך חופש ויציאה מהשגרה.. וזה כרגע הסיבה "לחופש" מהלימודים.
פשוט לא באלך בית ספר, באלך חופש ויציאה מהשגרה.. וזה כרגע הסיבה "לחופש" מהלימודים.
גם אני, פשוט אתה רוצה שיהיו אזעקות כדי שלא יהיה בית ספר אבל באותו הזמן לא בא לך שיהיו נפילות ונפגעים
מצד אחד לא בא לי גם בית ספר כל כך
אבל לא ממש מהנסיבות האלה
אז לשאלה לא בא לי אזעקות באלי שקט
אבל לא ממש מהנסיבות האלה
אז לשאלה לא בא לי אזעקות באלי שקט
גם אני אותו דבר
גם אני,אני רוצה חופש אבל שלא יפגע במישהו חס וחלילה.
אנונימית
באותו הנושא: