6 תשובות
הייתי ב2 גרועות ברמות וואי וואי
חחח לא להתקרב
שואל השאלה:
חחח מה עד כדי כך גרוע?^
חחח מה עד כדי כך גרוע?^
אנונימית
כן
כולם שם חשוכים ברמות כמו זומבים לא מדברים לא כםום אם כן אז מתנשאים ברמות
כולם שם חשוכים ברמות כמו זומבים לא מדברים לא כםום אם כן אז מתנשאים ברמות
אם לא אכפת לך מקרינג' , כשהייתי קטן היה קבוצה טובה אבל אוליי פשוט התבגרתי ואני רואה את זה אחרת בכל מקרה קרינג מסיבי
הייתי באחת כולם שם מעצבנים
באותו הנושא: