6 תשובות
הייתי ב2 גרועות ברמות וואי וואי
חחח לא להתקרב
ID1
שואל השאלה:
חחח מה עד כדי כך גרוע?^
אנונימית
כן
כולם שם חשוכים ברמות כמו זומבים לא מדברים לא כםום אם כן אז מתנשאים ברמות
אם לא אכפת לך מקרינג' , כשהייתי קטן היה קבוצה טובה אבל אוליי פשוט התבגרתי ואני רואה את זה אחרת בכל מקרה קרינג מסיבי
ID1
הייתי באחת כולם שם מעצבנים