10 תשובות
אם יש אני רוצה להיות בה
שואל השאלה:
רילי?
אנונימית
כן אני נמצאת בה אבל אתם יודעים... אסור לצאת מפה
שואל השאלה:
אסור לשלוח קישור באסה
אנונימית
היא יותר כזה 14-20
לא יהיו אנשים בקבוצה ולא סתם זאת קבוצה פעילה שמתפקדת כבר כמעט שנתיים זה בגלל האנשים שבה
יאלה אני זורם