6 תשובות
רוב הסיכויים, אני לא שם אבל
לא.
אנונימית
יש מלא
יש דיס ואני בטעות יצאתי אז אם למישהו יש קישור תשלחו בבקשה
יש מלא עדיף לך לשמור על אנונימיות
שואל השאלה:
^ סתם מישהי - למה?
^ סתם מישהי - למה?
באותו הנושא: