4 תשובות
דגים זה חשוב אבל למה אין חיים
וואו ראיתי זה כל כך מצמרר ומעורר השראה
אנונימית
שואל השאלה:
כי היציבות של המערכת האקולוגית והימית תתערר
קראתי שרק 5% חקרו את הים אולי ימצאו עוד דגים אחרים שאנחנו עוד בחיים לא ראינו.
כרישים לוויתנים וכו' עדיין ישארו בים.
אנונימית