5 תשובות
תהני
הם צוחקים אבל בתכלס אין להם דרך להוכיח שהתאוריה שלך לא נכונה
כי זה מאוד בעייתי כשאנשים טוענים טענות בלי עובדות, מותר לך להאמין במה שאת רוצה אבל כשאת מפיצה את האמונה הזאת (מדברת איתה עם אנשים) הם ממעיטים מהערך של מה שאת אומרת בזה שהם צוחקים עליך, תנסי לא להפיץ את הדעה שלך אם אין לך עובדות לגבות אותה. את גורמת לבורות כללית
אנונימי
^ לא להאשים אותך זה בסדר שיש לך דעה חסרת ביסוס אבל כשאת אומרת אותה תדאגי שאנשים ידעו שאין לך ביסוס כדי שלא תטעי אותך
אנונימי
ואני מאמין שחלק מבני האדם הם חוצנים אז מה?
שיצחקו
שיצחקו
אנונימי
באותו הנושא: