8 תשובות
אוי ואבוי שלא נדע
וואי וואי, תגידי לו אם את לא מרגישה עם זה בנח
אולי הוא מרגיש איתך בנוח...
או האישה שלו ..
לזרוק ולחסום לא עלינו
יש רק דרך אחת לגמור את זה
וואי הייתי ממש נעלבת.. מה זה כפרה מה את ידידה שלו? אני קוראת לחברות שלי כפרה וגם זה רק כשאני במוד של פרחה.
כפרע או כפרה? ותלוי בבחור, יש כאלה שאומרים את זה למי שהם מחבבים.