4 תשובות
פשוט להבין שאין סיבה להיות כזה,
כי אין ממה לפחד,
נסי לדבר עם עצמך או עם חברה ונסי לפתוח את עצמך,
ולהבין לאט לאט שאין באמת סיבה להיות כזאת,
מקווה שעזרתי :)
כי אין ממה לפחד,
נסי לדבר עם עצמך או עם חברה ונסי לפתוח את עצמך,
ולהבין לאט לאט שאין באמת סיבה להיות כזאת,
מקווה שעזרתי :)
תנסי לחשוב שהכל סתם ושלא יקרה לך כלום
לא להיות אני:)
אם את מפחדת ממשהו תעשי את זה
באותו הנושא: