11 תשובות
את שואלת אותו
הוא מוכן סמכי עליי
אנונימי
תיכנסי לו למקלחת. אם הוא על מצב 2 הוא בשל
שואל השאלה:
אני לא יכולה לשאול אותו
אני לא יכולה לשאול אותו
אנונימית
בטח שכן
שואל השאלה:
איך אני יכולה לדעת? יש סימנים??
איך אני יכולה לדעת? יש סימנים??
אנונימית
שואלים זה הסימן כמובן בצורה יפה מסבירים ושואלים וזהו .
שואל השאלה:
איך לרמוז לו???
איך לרמוז לו???
אנונימית
תגידי לו פשוט
שואל השאלה:
אני לא יכולה פשוט להגיד לו.
מה להגיד לו? "היי אני רוצה לעשות את זה.
בוא נעשה את זה ביחד" ???
זה נשמע לי מוזר לא יודעת
אני לא יכולה פשוט להגיד לו.
מה להגיד לו? "היי אני רוצה לעשות את זה.
בוא נעשה את זה ביחד" ???
זה נשמע לי מוזר לא יודעת
אנונימית
לשאול, תקשורת, ביחסים צריך לתקשר אחד עם השני
תשאלי אותו
תשאלי אותו
באותו הנושא: